Com canviar la vista prèvia de les publicacions de WordPress a Facebook i Twitter?

Això és una cosa que sovint s'oblida, però és molt important per a la visibilitat i l'intercanvi del lloc web per a WordPress. Diferenciar-se de altres usuaris i aprendre com canviar fàcilment la imatge i el text que apareixerà en compartir el seu contingut de xarxes socials, ja sigui en Facebook o Twitter.

Com funciona i que es tracta exactament?

Això és el que s'anomena "thumbnail" o vista prèvia breu de la publicació, que veu en Facebook després de referir-se a qualsevol pàgina web - una imatge, un peu de foto i un fragment de text. De vegades, les xarxes socials ho fan per si mateixes i el resultat es veu de la manera en què pensa. Amb més freqüència, però, seria més pràctic personalitzar la vista prèvia.

Insmart

Bàsicament, la xarxa social prendrà la imatge inicial de la publicació, el títol de la publicació i les primeres paraules del contingut. No obstant això, això no és suficient per a les necessitats de molts usuaris.

La forma més fàcil de realitzar canvis és a través del connector gratuït Yoast, que és clau per SEO de llocs web creats en WordPress. Una característica molt hàbil però desatesa d'aquest complement favorit és també l'ajust d'imatges en miniatura per xarxes socials individuals.

Després d'instal·lar el complement, el Panell de control de Yoast apareixerà just sota el panell d'edició en crear o canviar una publicació o pàgina. Simplement faci clic al símbol de xarxes socials i podrà canviar fàcilment el títol, la descripció i la imatge per a Facebook o Twitter.

Text k příspěvku

Pensi acuradament el text que li dóna a la publicació compartida. No necessàriament ha de coincidir amb el Perex, però el resum del contingut que atrau el lector perquè feu clic i llegeixi la publicació és important.

Popisek na Twitter

Per què canviar la vista prèvia per a les xarxes socials?

A causa de que compartir a Facebook o Twitter atreu a milions de visitants al dia als llocs de WordPress, no es pot subestimar la seva importància, ni tan sols una vista prèvia de la publicació que gira a Internet..

Les xarxes socials fan servir les anomenades metadades quan comparteixen un peu de pàgina o fragment - un text breu per llegir el contingut de la publicació. Si hi ha una imatge, un peu d'il·lustració i una etiqueta acuradament seleccionats per compartir, l'impacte pot augmentar considerablement per admetre el trànsit del lloc web.

No apareix la imatge de vista prèvia a Facebook?

Si l'enllaç apareix sense una imatge en miniatura quan s'afegeix a Facebook, no es distregui. A la pàgina d'Open Graph Debugger de Facebook, introdueixi el seu enllaç, faci clic a "Debug" i després a "Scrape again". Facebook recupera totes les dades de la pàgina i repara la informació gravada. La propera vegada que publiqui, l'enllaç ho mostrarà tot bé.

Správně nastavený post

S'aplica el mateix procediment si ja té un article de xarxes socials i vol editar la imatge o les etiquetes de vista prèvia per a compartir-les. Les publicacions ja compartides romandran com estan, però la resta es mostrarà amb nova informació.

 

Valoració de l'article

Puntuació mitjana: 5/5

Vots: 5