Qualitat tècnica dels nostres serveis de hosting

Hardware

Degut als requisits d'estabilitat, només fem servir els servidors de marca Hewlett-Packard o DELL, productes de xarxa de les empreses Juniper i Cisco per operar tots els serveis i elements de xarxa de Juniper i Cisco, o per proporcionar energia a la PDU intel·ligent d'APC.

L'elecció de tot el hardware es basa en:

Tecnologia d'alta disponibilitat

Totes les dades dels clients s'emmagatzemen en un clúster d'emmagatzematge duplicat. El clúster principal es troba al centre de dades DC Tower i el secundari en el centre de dades Casablanca. Es realitza una còpia de seguretat de les dades diverses vegades al dia en el clúster principal i el seu contingut s'inverteix regularment al clúster secundari, que està a punt per proporcionar dades en cas de problemes amb el clúster primari.

Els serveis que s'executen en el sistema operatiu Windows s'executen en el clúster d'Hyper-V, el que garanteix una alta disponibilitat dels nostres serveis. En servidors físics individuals, la tecnologia Hyper-V virtualitza servidors individuals que migren automàticament a altres servidors físics en cas d'interrupció HW. Això és ajudat per les funcions Live i Quick Migration.

Sistemes operatius utilitzats

Utilitzem tant Linux com Windows Server 2012 (i Windows Server 2008) amb tecnologia Hyper-V en els seus servidors i servidors de clients. Una característica comuna per a ambdues plataformes és una actualització molt ràpida i sofisticada de tots els sistemes per garantir el major grau possible d'estabilitat i seguretat per als nostres clients. Una altra característica comuna és la configuració relativament específica dels nostres sistemes, que aprofita la nostra experiència a llarg termini amb el funcionament dels serveis d'allotjament web i que constitueix un valuós saber fer de la nostra empresa.

Data centers, connectivitat i seguretat

Operem dos centres de dades independents i físicament remots a Praga (DC TOWER, Casablanca), que proporcionen la gran majoria dels nostres serveis. També tenim diversos altres centres de dades a Europa. Un major nombre de centres de dades proporciona als clients una seguretat única de les seves dades i redueix significativament el risc de no disponibilitat d'Internet en cas de fallada d'un d'ells.

El centre de dades principal és DC TOWER, el centre de dades secundari és Casablanca. Tots dos centres de dades es troben entre els millors d'Europa i ofereixen els següents paràmetres bàsics:

a) Connectivitat

La capacitat de les nostres línies d'Internet sempre és prou gran en comparació amb les necessitats reals d'operació. En l'actualitat, la capacitat de les nostres línies es fa servir al 5% en el període pic. 

b) Seguretat, paràmetres, espai i connectivitat

Per evitar els efectes negatius de les infraestructures tècniques d'altres clients (congestió de la xarxa amb sistemes infectats, etc.) també fem servir mètodes estàndard com:

La seguretat operacional està garantida en tots els aspectes per la redundància total de totes les tecnologies utilitzades.

Per a un proveïdor d'allotjament web de la nostra rellevància, la utilització del sistema autònom (AS) proporcionat pel registre regional RIPE és una necessitat. Tenim una quantitat suficient d'adreces IPv4 i una quantitat inimaginable d'adreces IPv6. El protocol IPv6 és totalment compatible amb els nostres serveis d'allotjament web.

Administració del servidor

Els nostres administradors comproven contínuament si tots els sistemes existents s'executen correctament i eliminen proactivament qualsevol possible problema en la manera 7 x 24 x 365. L'equip tecnològic i la presència física ininterrompuda del personal del centre de dades, permet que la solució de totes les condicions de servidor no estàndard s'iniciï immediatament després de la seva formació.

SLA - qualitat de servei garantida

Com que la qualitat dels nostres serveis es troba en un nivell superior a la mitjana, ho podem garantitzar als nostres clients. Tots els nostres serveis brinden als clients una garantia de devolució de diners en cas que la seva disponibilitat sigui inferior a la definida. Els paràmetres de SLA específics s'enumeren per a cada servei, en general, com millor sigui el servei que usi el client, més estrictes seran.

El temps mitjà d'activitat dels nostres serveis en els últims anys no ha estat inferior al 99.991%, el que per al client vol dir que la no disponibilitat mitjana dels nostres serveis mai ha estat superior a 4 minuts per mes.

Podem oferir una segona variant de la qualitat de servei garantida als clients de servidors gestionats, és a dir, proporcionar una garantia per resoldre els requisits o possibles defectes en moments definits.

Servei d'atenció al client

El nostre centre de trucades també funciona en mode 7 x 24 x 365. El centre de trucades proporciona operadors capacitats sistemàticament que poden resoldre els requisits del client a través de tres canals en qualsevol moment utilitzant:

El client té la possibilitat de triar els mitjans de comunicació amb nosaltres en qualsevol moment per resoldre la seva sol·licitud.

Tots els operadors estan involucrats en l'avaluació del nivell de comunicació i la satisfacció del client.

El robust sistema de centre de trucades permet el processament previ de sol·licituds de clients VIP (incloent la línia telefònica GOLDEN directament als administradors) i enrutament de sol·licituds individuals pel seu contingut a un operador específic d'acord amb la seva habilitat. Alhora, garantim el compliment del nivell de servei requerit d'atenció al client (garantia de contestació de trucada telefònica o recepció de xat dins d'un temps definit, garantia de resposta per correu electrònic dins el termini especificat).

Paràmetres específics de qualitat de suport al client en els últims 12 mesos:

Àrea de client

L'Àrea de Client de ACTIVE 24 és una eina d'administració integral que no només proporciona informació sobre serveis sol·licitats, informació de l'usuari, pagaments, notícies o funcionament del servidor, sinó també la possibilitat d'administrar activament els serveis configurats per al client. La nostra Àrea de Client és una de les millors eines d'aquest tipus al mercat, la majoria de les accions necessàries poden ser realitzades pel client sense necessitat de contactar amb el Servei d'Atenció al Client i sense necessitat de coneixements tècnics. Per exemple:

Les nostres funcions de l'Àrea de Client es poden provar sense registrar-se a: https://customer.active24.com

Innovació tecnològica

Com a líder tecnològic a la República Txeca, despleguem i donem suport a una gamma d'innovacions tecnològiques que no només beneficien als nostres clients, sinó que sovint a tota la comunitat d'Internet.

A continuació hi ha alguns exemples dels últims anys:

 

La nostra companyia és líder en moltes tecnologies innovadores.

L'autorització de FTP com solució desenvolupada per nosaltres, li permet restringir l'accés per editar contingut web des d'un país específic o adreces IP definides, assegura els seus llocs web contra hackers no autoritzats.

També l'ús de la combinació de DKIM i greylisting que ajuda a combatre el correu brossa és força rar en operacions comercials.

Membre d'organitzacions importants

També som actius en organitzacions que són importants per al funcionament adequat i el desenvolupament a llarg termini d'Internet a la República Txeca. Els nostres empleats són particularment actius en les següents associacions: