Anàlisi del lloc web: Google Analytics per a principiants

Anàlisi del lloc web. És possible que ja hagi sentit a parlar de Google Analytics. Però com a propietari d'una petita empresa i un lloc web, quina eina d'anàlisi de llocs web necessita? Segueixi llegint per aprendre a analitzar el seu lloc web amb Google Analytics per a principiants.

Začínáme s měřením

Anàlisi del lloc web, Per què és important?

Està interessat a conèixer la popularitat de la informació del seu lloc web o de les pàgines del seu blog? Vol saber per què les persones afegeixen productes a la cistella de la compra al seu lloc web però no acaben comprant? Llavors vostè necessita aprendre els fonaments de l'anàlisi del lloc web.

Lamentablement, no hi ha una guia d'instruccions general per a un lloc web optimitzat. Llavors, com es pot mesurar i comprovar si el seu lloc web està funcionant bé per als seus visitants?

 

Google Analytics

Aquí es donde Google Analytics es muy útil. Se trata de una herramienta gratuita para el análisis y la medición de tráfico de sitios web. El uso de esta herramienta de forma regular le ayudará a mejorar su sitio web basándose en datos reales. No hay necesidad de adivinar. Y usted será capaz de descubrir las fortalezas de su sitio web y corregir los puntos ciegos.

 

Beneficis de Google Analytics

Un análisis del sitio web con Google Analytics le aportará los siguientes beneficios. Podrá averiguar:

  • Continguts populars: Quin contingut els agrada als visitants de web.
  • Temps emprat: On romanen més temps els visitants al seu lloc web.
  • Punts forts i punts febles: Les fortaleses i debilitats del web.
  • Millores: Quines accions milloraran el seu lloc web.

Fins i tot una simple anàlisi del lloc web, li mostrarà una gran quantitat d'informació útil.

Configurar Google Analytics

Com configurar Google Analytics al seu lloc web? 
Segueixi aquests tres passos per configurar Google Analytics:

Pas 1: Registrar-se a Google Analytics. Primer. Introdueixi informació bàsica sobre el lloc que web vol seguir. I verifiqui el seu compte de Google Analytics per correu.

Pas 2: Afegeixi el codi de seguiment. Segon. Després de la confirmació, rebrà un codi de seguiment per enganxar al seu lloc web. Per afegir el codi de seguiment i activar les estadístiques del lloc web: 

  1. Carregui el codi de seguiment en el seu sistema.
  2. Faci servir l'eina webmaster de Google per administrar el seu lloc.

D'aquesta manera, tant Google com vostè sabran exactament com i quan els visitants interactuen amb el seu lloc web. 

Pas 3: Conegui l'audiència del seu lloc web. Tercer.Unes poques hores després de la configuració i la verificació de la propietat, vostè podrà veure les dades procedents del seu lloc web.

Començar amb Google Analytics

És hora de començar. Però, ¿per on començar?

Pas 1: Aprengui el bàsic. En primer lloc, familiaritzi's amb la interfície de Google Analytics. 

Amb Google Analytics pot:

  1. Navegar a través de Google Analytics.
  2. Entendre els informes generals.
  3. Comprendre informes complets.
  4. Compartir informes.
  5. Configuració de vistes i accessos directes.

Pas 2: Continuar aprenent. Després d'això, continuï aprenent en una de les següents maneres:

  1. Faci servir la funció d'Ajuda.
  2. Comprovar vídeos d'aprenentatge de Google Analytics.
  3. Localitzi el curs online gratuït "Google Analytics per a principiants" a l’Acadèmia de Google Analytics.
  4. Provi Google Analytics Demo.

Configurar una campanya de Google Analytics

Ara ja pot configurar la seva primera campanya de Google Analytics. Per poder realitzar un seguiment de les estadístiques del seu lloc web, faci el següent:

Pas 1: Marcar visites internes amb filtres.

Primer. Seleccioni les dades dels informes amb filtres. Configuri informes bàsics per a la seva audiència, adquisició i informes de comportament de l'usuari.Sense un filtratge adequat, les seves estadístiques web comptaran tots els visitants. Tant de dins com de fora del seu negoci. Afegeixi un filtre per excloure als seus visitants interns, com ara els empleats. Així, evita resultats esbiaixats .

Pas 2: Habilitar informes demogràfics i per interessos.

Segon. Habiliti els informes demogràfics i per interessos. Això li donarà una major visió de la gent què visita el seu web.

Pas 3: Estableixi els seus objectius de negoci.

Tercer. Estableixi els primer objectius empresarials específics. Per què necessita la campanya de Google Analytics? Quina meta de negocis li agradaria assolir?

  • Informació: Quants visitants necessita que omplin el formulari de contacte?
  • Subscripció: Quants visitants necessita que se subscriguin als butlletins?
  • Vendes: Quantes vendes desitja obtenir com una compra en línia?

Pas 4: Configurar el seguiment de conversions.

Quart. Estableixi el seguiment de conversions per comprovar l'èxit o el fracàs de les seves campanyes. Seguiment de campanya, amb un Creador de URL

Pas 5: Executar la campanya de Google Analytics.

Cinquè. Decideixi en quin interval de temps vol executar la seva campanya de Google Analytics. 

Pas 6: Mesurar campanyes de clients.

Sisè. No oblidi mesurar la campanya abans, durant i després del temps de campanya. D'aquesta manera, pot seguir optimitzant el seu lloc web en qualsevol moment. I conèixer quines són les millores que necessita per crear una campanya d'èxit.

Valoració de l'article

Puntuació mitjana: 4.9/5

Vots: 9